Sporo dziewczyn ma problem z mięśniami dna miednicy…

Wiele pań posiada spory problem z mięśniami dna miednicy, zwanymi inaczej mięśniami Kegla. Po porodzie lub wraz z upływem czasu robią się one słabsze. Większość kobiet pracuje zazwyczaj w siedzącej pozycji, co także wpływa źle na stan mięśni. A na dodatek brak aktywności ruchowej, dominujący siedzący tryb życia znacznie pogarsza sprawę. Na szczęście temu wszystkiemu można zaradzić. Są specjalne ćwiczenia na wysiłkowe nietrzymanie moczu. Można je robić prawie gdzie tylko chcemy a także o każdej porze dnia. Najłatwiej zacząć je w wc podczas oddawania moczu. Można na zmianę oddawać mocz a także hamować jego strumień przez zaciskanie mięśni. Leżąc, siedząc czy też stojąc też można ćwiczyć. Powinno się zaciskać je a także rozluźniać naprzemiennie w paru powtórzeniach, nawet kilka razy każdego dnia. Przy tych ćwiczeniach miejmy na uwadze, żeby nie napinać mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych. Wraz z wiekiem lub po porodzie panie doświadczają również takie coś jak wypadanie pochwy a także wysiłkowe nietrzymanie moczu. Na te dolegliwości pomogą specjalne ćwiczenia mięśni Kegla a ponadto bardziej aktywny styl życia. Zawsze w razie wątpliwości możemy udać się do odpowiedniego specjalisty a najlepiej lekarza ginekologa po poradę. Tego typu ćwiczenia zniwelują kłopoty zdrowotne oraz dodatkowo znacznie poprawią jakość naszego życia seksualnego.